you're the best

shit så jobbigt det var att kliva upp i morse. har ju inte jobbat sen förra onsdagen. men det gick bra iaf, fast jag saknar min cykel, det är rätt drygt att gå ändå.

har även skottat fram min stackars bil som var begravd djupt ner i en gigantisk snöhögs innersta väsen. var extra kul när grannbilen stog halvägs in i min bil så förarsidan inte gick att skotta fram. tack för den kära granne. var hemskt sugen på att repa er mörka nya fräsiga bil (dock utan dragkrok) men jag valde att inte göra det. thank me later

diskade mitt gigantiska diskberg också. det tog ett tag, men tillslut var allt rent och frächt. även 4 matlådor phad thai blev gjorda. åh vad jag är duktig

Kommentarer
Postat av: Lamia

YOooooooooo nu har jag snokat reda på din blogg. YES.

2009-02-09 @ 21:43:41
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0