the red pearl

så har jag äntligen hämtat hem min lilla gullebil igen. for dit, betalade, körde iväg, märkte att nått inte var som det skulle och svor en lång ramsa. för att få bilen att gå rakt fram fick jag lov att ha ratten i 90graders felvinkel. var en rätt spännande bilfärd till stallet kan jag meddela. kändes som att jag fick svänga på ratten typ 4 varv för att bilen skulle reagera och svänga lite.
nå jag for iaf tillbaks dit och dom fixade och trixade och tillslut var det som det skulle. även att killen som jobbade där sa "visst är det ******* du har på backspegel?" och syftade på det lilla fotot som sitter där. min hjärna asgarvade och jag klämde fram ett "ja de är det väl"
då kom det fram att killen och han gått i samma klass och han trodde vi var ihop och tyckte det var lite underligt eftersom han sett honom på stan för nån dag sen med en annan tjej.
meeeeeen så är ju inte fallet. försökte förklara på ett så normalt sätt som möjligt, (dvs, utan att få det att låta som att jag är en crazystalkergirl,) att det var en kompis jobbarkompis och att jag inte känner honom öht. tror inte det gick så bra..
men skit samma. lustigt var det iaf.

har även städat mitt hem idag så nu är det rent och freeecht.

ska också försöka kolla upp vad som är grejen med min ipod som inte vill att jag ska få lägga till nya låtar osv..
och min kamera som bara är svart

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0