tell me baby

saker jag verkligen bör göra snarast:
* städa
* diska
* kasta min dator till skogs

det är så fantastiskt underbart roligt att den inte går att använda som en normal liten dator samtidigt som man försöker ladda sin stackars lilla ipod.

för övrigt vaknade jag oväntat tidigt av mig själv idag igen (det är nått som händer med mig) med tanke på att jag lyckades somna nångång där vid efter 3 tiden.
såg 3 filmer igår varav 2 var rätt kassa och jag sett 1 tidigare.
även ett par partier 500 som jag vann med extrem enkelhet (självklart)

känns som att denna vecka kommer gå alldeles för fort och att jag inte alls kommer hinna med alla saker jag tänkt och bör. typ fara förbi jobbet, gå på stan och fixa massa saker, åka till luleå ihelg och hoppas på att mats kan fixa min stackars kära lille bil osv osv... to much things and to little time!
nå bäst jag börjar göra nått av dagen innan det är för sent.
åh denna stresspanik..

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0