so what is your problem?

borde gå och sova egentligen. ska ju upp och jobba imån. känns drygt, har redan blivit förslappad av detta halvtidsarbetslösaliv jag lever
däremot skulle jag hemskt gärna önska att min ruttna akassa kunde ge mig pengar nån jävla gång så jag kan betala räkningar och köpa mat. vore hemskt trevligt. mitt sparkonto är nästintill länsat. det känns mindre trevligt.

även att min lugg blivit för lång så jag borde klippa den. oj oj, alla dessa problem, eller hur var det nu...?

men oavsett så är det ju vanlig lön till veckan och det är ju bra. och shape up på lördag! det var länge sen



dom har klassåterträff på tv. det verkar kul
fick hastigt sug efter saft, men det är ju inget som inte går att lösa.....


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0