so are you trying to kill me?

ja vilken kväll det var igår. skrattade ihjäl mig rätt många gånger. alla hade ansträngt sig massor och det var hur kul som hellst! glömde dock min kamera hos stellan och fia så bilder kommer en annan dag. men som sagt, sjukt kul!
alex, elin, galna grannar och hela kittet
var fruktansvärt kallt att gå hem också. mina händer hade ingen känsel när jag kom fram. undrar just hur många gånger man kan förfrysa dom innan dom är helt förstörda resten av livet...

dagen idag har mest gått åt till att ligga på soffan och ha greysmaraton och gråta lite då och då. har dock bara 4 avsnitt kvar innan jag är ifatt.
har iaf vart ute till ponnien min och for även ut på en liten tur i snöstormen. kajsa var pigg och trivdes utmärkt i ovädret. jag, fia och candy led däremot lite mer.. men ändå, en trevlig liten ritt

höll nästan på att bli ihjälkörda på vägen hem. väder ute = snöstorm = man kör sakta = man vill INTE bli omkörd av en jävla LASTBIL som lämnar världens tjockaste snörök efter sig som gör att man inte ser vägen. kul gubbe, kör inte som en vilde!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0