player for the weekend

så var det då äntligen lördag. dock känner jag mig inte sådär väldigt pepp just nu, men det kommer senare.
har vart i stallet på morgonen och kastat ut alla djuren. även att anders var med och vi tog en ritt på kajsa och candy. det var trevligt och de små djuren var duktiga, fast candy spattade till lite.
dock är jag väääääldigt trött. ska ta en liten nap så jag pallar med att var vaken hela natten lång.

såg the strangers igår. den var faktiskt redigt läskig. men sen efter ett tag var det som att den mesade ihop sig lite. blev förutsägbar och sånt. och sen att vi (jag) nervössnackade bort rätt mycket har nog absolut inget med saken att göra.
även this is england, och megahitten get rich or die trying.. behöver jag ens säga att den sista var extremt ovärd.

just det, även att min ponnie kastade av mig igår så jag flög som en liten vante. hon tyckte det var lämpligt att bocka och stegra när vi var ute på en barbacka ritt. det tyckte inte jag. men hon såg rätt nöjd ut när jag låg och sprattlade i snön och så uppförde hon sig exemplariskt hela vägen hem.

men som sagt, nu är det dags för nap woho!

Kommentarer
Postat av: Anders

this is england is är ju jäkligt rolig i början.

2009-03-01 @ 10:13:34
Postat av: linnea

ja jo det var ju helt klart sevärd iaf. lite tragisk på slutet bara..

2009-03-01 @ 15:26:53
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0