laundry service

då var tvätten tvättad och upphängd.

bokade även tvättstugan imån moahahahahaha!!!
vad säger ni om det mina tvättgalna grannar?! IN YOUR FACE!
alltså det är helt sinnes hur mycket några människor kan tvätta egentligen. lätt 2 ggr/vecka. ok fine. men helvete, boka bara EN TID ÅT GÅNGEN!!! och chilla lite med tvättandet. fattar inte hur man kan skita ner sig så extremt mycket som dom måste göra.
såg på listan att det var nån gång då jag endast tvättat en gång på en månad. EN GÅNG!!! är det mig det är fel på? jag kanske borde börja rulla mig i skit, äta med hela kroppen, inte dra ner byxorna när jag ska på dass eller andra sunkiga saker enbart så jag kommer upp i deras tvättbehov
nå två dagar på rad är ändå väldigt mycket för  mitt lag.
har iaf stora planer på att renbädda imån, därav tvättdag 2. mina trevliga lakan som luktar manlyman. me like. varför är det så att sängkläder alltid är som mjukast och trevligast när dom egentligen är skitiga och skabbigast?
eventuellt att jag klämmer ner mina stallkläder när jag ändå är på gång. alltså inte i sängen, men i tvättmaskinen.
jaja skit samma

nu är det nog dags för mig att sova sista natten i mina skabblakan bland alla kvalster m m mmmm

gnight

Kommentarer
Postat av: Anders

det kanske är en familj med fem kräkmaskiner, dvs småttingar.. då kanske man måste tvätta så ofta.

2009-02-11 @ 08:16:37
URL: http://smallare.blogg.se/
Postat av: Anders

och moget att posta samma inlägg två gånger(med reservation för titeln).

2009-02-11 @ 08:18:40
URL: http://smallare.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0