in your face

sådär ja. då var man tillbaks i stan, utan några brutna ben, men ack med ett par blåmärken, lite skrapsår (det var väldigt populärt att bryta fall med fejan) och träningsvärk. men det var helt klart en redig helg värt vartenda öre. är väldigt pepp på finland i april nu. woho!
är även en liten bit trött och sliten så det är ju bara rejäl tur att det är ledigvecka nästa vecka. ska vila upp mig rejält.

var väldigt nöjd över mitt beslut att köpa ny bräda innan vi for. där det var is i backen såg jag syner hur jag skulle flyga som en vante med min gamla ruttna bräda. däremot skulle jag verkligen inte tacka nej till nya skor och bindningar. dom är ju väldigt hårt och rejält utslitna dom jag har kvar. får väl vänta och se om de inte finns nå perfans grejer på rean i vår. hade ju vart rätt nice.

men som sagt, värd helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pics....





... or it didnt happen'.

2009-02-02 @ 20:02:53
Postat av: em

2009-02-02 @ 20:03:33
Postat av: em

hummmm mina kommentarer syns inte?

skräp oxå.

2009-02-02 @ 20:04:27

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0