freaky stuf

gaaaah!!! jag blir knäpp i huvet av allt tekniskt skit man ska ha i sitt hem. min dator lägger av lite då och då. poff bara så händer inget. skitet är igång, men bildskärmen blir svart. helt utan anledning. bara svart. gaaah.
gav upp datorn och la mig och kollade på min snälla tv. märker att taklampan blinkar och fipplar. wtf.. samma sak i köket och lampan vid datorn. vad är grejen?
släker alla och fortsätter kolla på den konstiga film (som för övrigt inte är slut än)
när jag sen känner för att dricka lite saft och försöker tända taklampan i köket, vad händer då? JO INGET!!!
då funkar inga lampor på höger sida av lägenheten och inte heller datorn eller telefonen.
går och pillar lite i proppskåpet, ingen av dom ser ut att ha gått, men skruvar upp alla iaf, och självklart är det ju den sista jag skruvar upp som är rätt.
men då ser det ut som att skitet har typ läckt eller nått, ser helt wierd ut. även att det knastrade lite när jag skruvade i den nya saken. känns inte riktigt säkert det här...

nå skit samma, snart är filmen slut och då ska jag gå och krama kudde och imån är det semlor. woho

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0