drive dead slow

det är inte min bildag idag.
skulle fredligt och lugnt flytta på lindas bil när jag skulle hem från stallet, en stor fet jeep som borde klara vad som hellst. men vad händer? VAD HÄNDER???? biljävlen fastnar på ingenting. inte en snödriva, plogvall, isfläck. ingenting!! what what whaaaat? försöker köra framåt, inget händer, försöker backa bakåt, inget händer.
bra linnea, paja hyresvärdens bil. gör det bara..
gick ut hundra gånger för att se om det var en dold megasnödriva nånstans som jag helt missat, men inget sånt.
sen hände ett mirakel. jag hittade fyrhjulsdriftsknappen och kom loss hur enkelt som hellst. blev så lycklig så jag nästan grät en skvätt. men bara nästan.
satte mig i min egna lilla pärla och körde hem (i ett väldigt lugnt tempo mami) och när jag nästan var framme istan kom jag på att jag glömt kameran med alla bilder från festen i lördags i stallet. bajskaka.
nå får ta med den imån istället

passande nog går det en dokumentar (från england såklart) som heter "min man är transvestit" still going strong på lördagens tema. bäst att glo

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0