and so it goes on

snart bär det iväg till myrorna. måste leta en trevlig dress till lördag. men nått ska vi väl kunna hitta.

även att jag ska hämta hem min bil imån. 1600 spänn. blörk. gubben sa också att avgassystemet måste bytas för det är tydligen ingen ide att svetsa skitet 3300 spänn. jag är en väldigt lycklig tjej just nu. NOT!

fick ett lustigt brev igår. skrattade en hel del. synd bara att avsändaren inte var smart nog att plita ner sin egen adress så man kan svara på skitet!

även blivit bjuden på middag ikväll. mat och spel, redigt trevligt.
och fick sällskap till stallet också. christopher hängde på och red runt en stund på min pärla. med lite övning ska nog det där gå finfint

märkte också nyss att jag har lite ont i min stackars hals. jag skyller på vädret.

och nej. jag har inte städat nått mer idag heller. men jag försökte ju faktiskt packa upp igår, så det är ju alltid nått. imån blir det nog mer av. till stallet tidigt = hela långa dagen på mig att fara och röra på fläsket och städa mitt bo


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0