weekends

första arbetsveckan: avklarad

vad grymt drygt att kliva upp på måndag morgon. och alla andra morgonar också föresten. men mest på måndag
men det gick ju väldigt fort att komma in i allt på jobbet. hade inte så mycket val heller iof eftersom det var råpressat med bokningar, jag var ensam, tusen pers ringde hela tiden

för helgen har jag grova planer
ikväll har jag vart i stallet och ridit mitt vilddjur. gick faktiskt helt ok, är underbart skönt att ha en ridbana att rida på! fantastiskt!! har fått igång henne rätt bra efter sommarvilan. ska bara ta ett "efter" foto och jämnföra så jag får se exakt hur mycket tjockare hon blivit. nog för att man ser det utan före-bild, men ändå.
sen har jag städat. dammsugit och såntdär trevligt. diskade dock bort mitt gigantiska surströmmingsstinkande diskberg igår. det var mindre trevligt

imån ska jag kasta ut hästarna på morgonen, rida med lamia, och sen fixa till min stackars vanvårdade bil. han ska äntligen få bli RÖD igen. inte vitblaskig
måste bara gå till ok och köpa lite gook att ha. räcker det med rubbing, eller måste man ha vax också månne?

längtar till nästa torsdag


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0