suffering from a stomach disorder

idag har jag inte gjort nått annat än legat på soffan och gnytt. jag är bakis. något som aldrig händer. gillar inte alls den känslan som befunnit sig i min mage hela dagen. har vart extremt misserabel och tyckt väldigt synd om migsjälv, fast det är självförvållat. men ändå.
utgång på skarren igår med tiotusen andra umebor. stället var packed

nu ska jag återgå till att börja må bättre, och glo tv och ligga på soffan = exakt samma saker jag gjort hela dagen.




gnäll och gny

Kommentarer
Postat av: Anders

nu vet du hur det känns för oss andra efter varje utgång.. hell så kan det ju kännas när man vaknar på en vardag och bara har tänkt på ordet fest kvällen innan.

2009-08-31 @ 15:09:24

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0