one more time with feeling

igår blev det bestämt. kajsa skeppas till luleå. känns så jävla ruttet att behöva lämna bort henne, men jag har inte så mycket val just nu. känns ändå väldigt bra att jag vet precis vars och hos vilka hon hamnar. hon kommer nog får det väldigt bra. buuu. typ om en månad. urs känns som att jag kommer grina ihjäl mig när hon åker.
hon fick nya skor igår och glenn tyckte det var trist att inte få sko henne mer. eftersom hon (självklart) är en sån fantastisk och trevlig häst. och att jag tillhör den bättre delen av hästägare och inte alla freaks med konstigt beteende.  det var ju trevligt att höra.

vad ska jag göra med all min tid jag kommer få???

drömmer iaf sjuka flyttdrömmar. lite kul


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0