I love you I love you

första dropin dagen efter sommaren. var rätt mycket folk, men ändå inte så mycket som vi trodde att det skulle vara. hann iaf ta 15 min lunch och typ 10 min kafferast. yeah
hann dock inte ta ett hur-blir-det-med-min-framtida-arbetstid?-snack men det borde väl hinnas med imån typ.

min häst var världens sötaste idag. när jag kom till stallet hade hon smitit och stog på vägen och åt gräs, men kom snällt gående när jag ropade på henne. även ridningen gick väldigt bra. känns som att vi börjar komma igång efter sommaren nu.

har grym lust att beställa massa kläder och skor. men jag tror nog jag låter bli.

snart är det torsdag

har ju en bröllopsfrippa att fixa ihelg även. lördag morgon. hade hellre kunnat vara nästa lördag, men skit samma. pengar är ju pengar

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0