hello darling

så var då min semester slut. nästan iaf.
har hunnit med en hel del saker

* gå ett X antal hundpromenader
* badat i havet
* fått ett par suspekta blåmärken
* startat allsång på spårvagnen
* svullat groteska mängder chips, godis, glass och melon
* toadtrippat med mami, papi och bigbro
* fått hur många kilo fisk som hellst
* sett falkenbergs uteliv
* hälsat på carro i gbg
* begrava min mommo
* nästan haft sönder en skottkärra
* badat badkar
* träffat hela släkten på mamis sida
* haft sämst väder ever
* fått ett redigt rejält kubb
* nästan åkt till danmark
* sett kändisar jag inte visste fanns
* svurit åt min bil

exempelvis. har även hunnit med annat också, men allt behöver ju inte ni bry er om

är sjukt trött. kan ha nått att göra med att mamma bussade hundarna på mig i morse. upp vid 7.
imån blir första dagen på hela semestern jag inte har någon i närheten som väcker mig. hund eller människa
bara för de lär jag ju säkert vakna stört tidigt ändå

när jag skulle till stallet idag hände något spännande. jag gick till min bil, låste upp, satte mig och startade. eller just de, FÖRSÖKTE starta. inget hände, inget alls. inte ens ett hånande litet mjeeew mjeeew mjeeeew som den kan klämma ur sig om den är trött och segstartad. inget alls. precis som att man plockat bort motorn och ersatt det med papier mache.
försökte med min käcka batterilattade, fortfarande inget.
ringde sen min räddare i nöden stellan som kom och piskade liv i haxen med sin bil så jag kunde fara till min älskpälsk.
stackarn såg extremt hemsk ut men ack så glad hon var. skitig som få och fet som en gris. dock inte riktigt lika fet som hon skulle kunna bli. tog en liten tur i det underbara vädret. första på länge, men nu är igångsättningen igång, så nu blir det rida av!
när jag sen släpat ut vatten till dom törstiga djuren, kastat tillbaks molly som smet två gånger på typ 10 min, gett dom hö och lite kärlek och skulle åka hem med min käre lille bil. vad händer då? JA INGENTING!!!
eller ja, ett litet mjeeew klämde den faktiskt fram. får se hur det går imån när jag tänkt åka och handla lite mat till min kyl. spännande värre. nå som tur var fick jag hjälp av lindas pappa som var ute med hundarna så jag slapp putta skithögen hem dom 1.4 milen

nu är det nog dags för mig att bege mig av mot min bädd. min tomma kalla ensamma bädd.
crap


Kommentarer
Postat av: em

Jag såg faktiskt Malin Baryard för någon dag sen. DET DU!!! ;)

2009-08-07 @ 09:34:46
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0