another day

det ösregnar ute och det verkar som att det ska fortsätta hela dagen. mindre trevligt. har grova planer på att göra massa matlådor så jag inte behöver svälta på jobbet. eventuellt göra nått annat av värde också. kommer dock inte på vad just nu. räknas ligga på soffan och läsa som nått av värde?
isåfall taget.

bara 3 dagar kvar.

bläk måndag imån. ser verkligen inte fram emot det. lär bli råmycket folk. fast då av vi iof två som jobbar. första gången på hela sommaren. fast det känns inte så somrigt längre. inge mer badande för iår. hann med ett par gånger iaf.
blir väl även att försöka planera upp hösten till veckan. chefen frågade om inte jag bara ville jobba eftermiddagar,
typ 13-17.30 känns dock inte så lockande. vill ju hellst antingen jobba varannan eller absolut hellst jobba två, ledig två. men eftersom att boel vill sluta 16 så får vi väl se hur det blir. är ju inte mitt fel att hon valt att bo 7 mil utanför stan med en pendlingstid på 1 timme enkelväg....
well vi får väl se. har inte hur många deltidsstämlingsdagar kvar heller och enligt akassan var det bättre att jag jobbar hela veckor och då kan använda mina vanliga dagar. och det är ju klart, får jag inte stämpla upp måste jag hitta nått helt annat. blö varför ska allt vara så drygt?

som sagt.... 3 dagar

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0