world record

jag vaknade AV MIG SJÄLV kvart i nio i morse och var piggast i sverige. kunde inte somna om hur mycket jag än försökte.
helt sjukt. jag, JAG av alla människor. det är nått som itne riktigt stämmer.

hade även fått ett sms som meddelade att min häst fått tvillingar. jaha så spännande, det måste ju förklara hennes fettma tänkte jag. kom på alldeles nyss att det faktiskt är första april idag...

ska försöka gå och äta nånting innan jag beger mig ner på stadens gator och torg

ha just det. drömde (ännu) en skadad dröm. vaknade nångång vid två tiden av att jag satte mig upp i sängen och skrek "KÖKET, I KÖKET"
jag höll alltså på att bli mördad än en gång. och det lustiga var att när jag tänkte igenom drömmen fanns det massa små detaljer som löste sig på slutet, sådär som på film. svårt att förklara kanske, men jag vet vad jag menar iaf
hela grejen med att drömma att nån kastar knivar och skit på en och man är förlamad är ju lite obehaglig, och varför ska alla som vill döda mig gå så förbannat sakta? varför inte bara springa fram och få det gjort istället för att pina mig och dra ut på skitet? 
nå lustigt var de iaf, dock lite svårt att somna om igen...

Kommentarer
Postat av: Anders

shit det låter faktikst väldigt läskigt.. man skulle ju kunna göra en film med den titeln KÖKET,KÖKET "A kitchen in hell, a dinner not by Gordon Ramsey"

2009-04-01 @ 11:05:10
Postat av: linnea

ja men nu vet du ju lite mer background. när man tänker tillbaks är det ju bara roligt, men mitt i natten var de faktiskt väldigt obehagligt. jävla garderober också!

2009-04-01 @ 14:48:55
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0