walking the dog

så var man i luleå då.
väldigt trevligt. dock var resan hit mindre trevlig. vaknade i ottan och tog tiebussen hurtig som man är. var less efter ca 2 min och extremt törstig hela vägen. EXTREMT!! hade det största fanta-sug jag någonsin upplevt och det första jag gjorde när jag kom fram till stan var att köpa en underbar fanta och hälla i mig det. fast då var det ändå inte så gott som jag hade tänkt. hypade nog upp det för mycket under resan.

kan ju iaf meddela att gårkvällen var riktigt trevlig. började med robinson och sen lite bomberman där jag kickade ass. enligt ive skulle det inte bli mycket folk men när vi gick dit var det kö längs med hela huset (tack för den ive) fast det gick rätt fort så det var ju bra.
även att jag hade på mig jobbiga skor och det hatade jag migsjälv för varenda steg hem. men att ta av dom när jag väl sapplat mig hem var det absolut skönaste på länge
(just det, ävenattjagsköttemigochintedrackmycketallsochvarsnällochtrevlighelakvällen)
(faktiskt)

men åter till luleå. möttes av två överlyckliga hundar när jag kom fram som försökte äta upp mitt feja och ta livet av sig genom att lägga sig under mina fötter. typ. dom lugnade dock ner sig efter en lite promenad och käk.
även att nelson roat sig med att äta upp min tandborste så imån blir det till att köpa en ny.

ikväll blir det enbart chill, ska gå och skrubba min kroppshydda så jag blir av med den påsk, fest, res och trött-hinna jag har på mig just nu.

sen ska det kollas tv för hela slanten. sweet

Kommentarer
Postat av: Anders

det är ju faktiskt väldigt jobbigt när man råkar hypa saker och ting sådär.. ååh sen ba mjaha.

2009-04-13 @ 08:15:21
Postat av: linnea

precis, så måste man tänka "var det här allt?" och bli lite sådär besviken. men det gick nog bra ändå. även att det fanns påskmust i kylen mmmm påskmust mmm

2009-04-13 @ 10:53:16
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: anders

ja men exakt.. haha ja men vad bra, men påskmust är ju fortfarande lite överskattat.

2009-04-13 @ 21:59:23
Postat av: linnea

umm. där har du fel. påskmust är inte alls överskattat och håller kolsyran mycket bättre än typ cola

2009-04-14 @ 11:24:26
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men det kan ju vara för att det är typ 75% kolsyra i skiten. om man råkar tappa en påskmust så måste man ju typ utrymma lägenheten.

2009-04-14 @ 17:10:03
Postat av: Anders

ovan publicerades och skrevs av... a-eknonomi ägdaren Anders

2009-04-14 @ 17:12:15
URL: http://smallare.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0