scrapheap

hade noll lust att kliva upp och gå till jobbet idag, men som den überduktiga människa jag är gjorde jag det ändå. var rätt chill dock så det  var skönt.
for till min ponnieponnie och red på banan. den har nästan torkat upp helt nu och det gick väldigt bra att rida idag faktiskt. hon var som extra söt och snäll.
sen for jag hem, glad i hågen och tänkte att nu ska bilen på sommardäck. mmm.. just det..
första däcket jag tänkte köra på fick jag inte ens loss dom ruttna skruvarna. andra däcket fick jag loss dom, men då hade satdäcket ROSTAT FAST I BILEN!!! hur kan det hända. jävla bajs. provade en hel del olika metoder för att få loss skitet
dra
slå
sparka
hamra
slita
be
svära
dock funkade inget, så jag fick, mindre glad i hågen, släpa ner alla ruttna sommardäck till källaren  igen. svor även en kort ramsa över att jag självklart ska ha förådet som ligger längst bort, längst in.
fick ont i armarna av att bära skitet fram och tillbaks.
nå får väl prova köpa nå rostskit imån och se hur det går. jag som enbart vart snäll med min bil!!!

även att arielle hittat mig på fb. eller maia som hon tydligen heter nu. nå whatever, det var ju lite lustigt iaf.


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0