new

jag har haft en lång natt. men på ett bra sätt.
kände mig måttligt uttråkad igår vid 22 tiden, inget bra var det på tv heller så jag tänkte, skit samma då!
22.17 la jag mig i min bädd
22.18 sov jag som ett barn
sweeeeet
även att natten ej innehöll mardrömmar där jag ska bli bortgift/ihjälslagen med en pinne/lobotomerad.
drömde dock lite om någon form av reunion fest från högstadiet. fast jag hade glömt min klänning och fick ta till ett stort aprikosfärgat (som egentligen var lila) lakan att skyla mig med istället. men jag var ju lätt snyggast ändå

inge finko = valborg i stan = sweet x2

snart dags för sista arbetsdagen på hundra år. eller iaf tills nästnästa måndag. sweet x3


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0