naw

nu är det snart måndag. vad har jag lyckats med ihelg,,, tja... inte så mycket egentligen. mest legat hemma och chillat. har ej vart och sprungit eller bakat bröd. däremot har jag spenderat väldigt många timmar i stallet. ridit kajsa och kolan och även skottat trettifemtusenton bajs från kajsas hage. men inte blev de då bättre för de. kajsabajs AB är i full produktion hela tiden. well 6 skottkärror fick jag bort igår iaf och ont i varenda muskel i hela kroppen på köpet men då är ju robinsson med glass är ju en redig hit. glass som egentligen inte var glass utan bulle på burk i glassform. och chokladglass också.men det var igår alltså. idag har jag ridit de små liven igen. just som jag var klar med häst två började det ösregna. det var ju trevligt.funderar starkt på att lägga mig på soffan och slöglo på tv. eventuellt orka kolla ett greys eller två

Kommentarer
Postat av: Ystret

oh, käkat lyxglass?! Ben & Jerry? Mumma!!

2009-04-20 @ 17:14:15
Postat av: linnea

nej ben & jerrys kostar ju multumsmultum!! var nå annat italienskt tror jag.. men gott

2009-04-20 @ 22:43:47
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0