I just pretend that I know which way to bend

var ut på en redig tur med min ponnie idag. anders och julie följde med och vi tog en körtur, första gången på hundra år min stackars häst fick dra vagn. hon blev rätt paff när jag kom med selen och jätteglad när hon såg vagnen.
så hade vi lite picknick även vilket var redigt trevligt. kom även fram till att en av dom få saker i världen kajsa INTE äter är citronmuffins.

var även och fiskade igår. jag var king och fick typ 9 fiskar, och även den största = den som räknas!
fast det var lite läskigt när man fick napp. men kul ändå

håller på att baka veckans bröd nu. en annan sort än den vanliga för omväxlings skull (och så hade jag även ingen mjölk hemma..)

blir kort jobbvecka nu. är nog ledig halva torsdagen och hela fredagen. woho. hade vart skitkul att åka hem till påsk, men det blir hemresa först i slutet. men det ska också bli redigt kul. komma hem
och så luleå nästa vecka. även det ska bli redigt trevligt.

nå nu ska jag ta itu med mitt (ständiga) gigantiska diskberg..


Kommentarer
Postat av: Ystret

Vad sägs att din favoritsyster landar den 15/5 kl 18:35 och stannar ääända till 17/5 15:55?



=)

2009-04-05 @ 16:05:04
Postat av: linnea

yeah det låter som en fin plan. även att jag är ledig den veckan, inte nu för att de kanske spelar nån roll.. but still

2009-04-05 @ 17:22:43
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0