fix it

alltså.
om man ringer till skatteverket säger en trevlig telefonsvarar röst att alla ska fått sin deklaration SENAST den 17 april = igår. har jag det? NEJ!
får ringa dit på måndag för fredagar stänger dom visst 16 och jag ringde tjugo över. rackarns otur..

ikväll är det iaf robinsson woho!



såhär ser iaf de små liven ut som jag lekte med i luleå.
nelson till vänster och noak till höger
kan ju även meddela att det var nelson som gjorde sig skylldig till bla detta



nu mat. sen stall

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla tjocka ponny rymde idag! hon gjorde det jävligt snyggt, krånglade in sig under snöret och hoppade sedan smidigt över vattenpölen! såg väldigt graciöst ut. not!

2009-04-18 @ 22:28:09
Postat av: linnea

hahaha jag garvar ihjäl mig. hahaha. hon kan allt röra på fläsket den där hahahaha

2009-04-18 @ 22:34:13
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0