Down is the new up

sista dagen hemma. man är alltid hemma för lite. menmen, man har ju vissa saker att ta itu med hemma i stan.
idag har jag iaf inte gjort så mycket. vaknade typ halv 10, redigt tidigt jepp.
började dagen med att klippa papi. insåg undertiden att frisörerna här i byn borde slå igen och gå i förtidspension, eller alternativt hitta sig andra karriärer...
skulle ju vara ett framtidsförslag att flytta hem och starta firma. eller kanske inte ändå.
nog för att jag gissar att man skulle tjäna rätt bra på det.. men som sagt, kanske inte ändå
sen for jag ut och sprang en sväng. var rätt varmt så jag var bara ute 45 min. men drog en stund på roddmaskinen när jag kom hem. var dock inte så jobbigt som jag trodde, fast jag hade på högsta motstånd. trodde de skulle ta lite mer i axelpartiet. men skit samma.
käkade lite lunch, la mig på soffan och läste lite bok. ska snart gå och göra samma sak hade jag tänkt. rätt chill. även att mor borde komma hem från jobbet snart.

ser fortfarande inte fram emot bussresan imån. men de ska iaf bli rätt skönt att komma hem rätt tidigt

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0