all the small things

oj oj vad jag har gjort saker idag. eller nä. har iaf gått på stan med linda och käkat lunch. salladsbuffe på mcm mmm det var smarrismattans.
gick till hennes gamla jobb och hälsade på och sen till mitt. var trevligt att träffa alfonso igen, men chefen var upptagen precis när jag var där så henne hann jag inte prata med... synd.......... första gången jag var in där sen jag slutat -06 och allt var EXAKT likadant. förutom att dom fått en ny fläkt, men det tänker man inte på. i övrigt hade dom inte ändrat ett skit. tavlorna som hängde i trappen hade jag hängt upp = dom är över 3 år gamla. så svårt är det ju inte att byta.. nå skit samma. inte mitt problem. var hemskt skönt att kunna gå därifrån även haha.
var också och hälsade på ida ett stycke

får se vad jag gör för spännande imån. jävligt skönt att inte ha en massa måsten

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0