a hard days work

har vart i stallet och kastat ut hästarna i morse. gick väldigt fort då jag hade med min lille stalledräng. for ut på en trevlig bantartur efter det och sen hem.
har städat, diskat, dammsugit och dammtorkat så nu är det redigt rent och frächt här. sweet.
lyckades även sova en liten stund och det var skönt
har packat för luleå

nu ska jag fixa mitt hår äta lite mat och hitta på en outfit för kvällen och sedan bege mig av. blir som sagt rätt lugnt ikväll eftersom jag ska åka till luleå imån. tänkte åka med 14 bussen, men fia kommer tidigt och fixar mitt gulledjur så jag kan åka med 12 bussen. om jag inte stiger upp redigt tidigt och åker redan vid 10.. men det får jag väl se hur jag gör.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0