a bit more

klev upp i ottan idag. for till stallet vid 9 på morgonen. grymt tidigt. men det var trevligt väder. såpass trevligt så jag och fia (ofantligt dumt nog) bestämde oss för att skotta fram den där förbannade jävla skrittmaskinen. såg enkelt ut. såg ut som att det knappt var nått att skotta. såg ut som att det knappt skulle ta nån tid alls. men ack så vi bedrog oss. var sjukt jobbigt och väldigt enformigt även, men tillslut var det gjort. jag lär ha ont i hela min kropp imån. mockade även hagen. eller plockade bort dom fina högarna som jag skrapade ihop igår. uj så duktigt av oss.

har planterat om ett par blommor, så jag hoppas dom ska ta sig nu.
och vart ute på en timmes hurtpromenad.
blir ev bowling ikväll, skulle vara väldigt roligt. har inte bowlat på länge så vi får se vad som händer.

nu blir det soffhäng, eller disk...


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0