girlfriend in a coma

äntligen hemma igen. eller äntligen och äntligen, men det är ju alltid skönt att komma hem bla bla. jag vet vad jag menar.
pajala var som vanligt trevligt, skönt, slappt och jag har nog gått upp minst 3 kg av härlig mammamat (och diverse alkoholhaltiga drycker....)
dock var vädret lite ovilligt så de storslagna planerna på att fixa till lacken på haxen kukade ur rätt rejält. hann få huven aningens bättre, men eftersom man inte har nått garage att vara i, fick vi lov att ge oss när regnet började ösa lite smått.
men vi tog iaf med maskinen och grejs så det får bli fixat här ihelg eller nått istället.

har inte gjort så mycket annat än mest bara slappat och sånt som man bör hemma hos mor och far.
fast idag när vi skulle hem drog vi en liten omväg till mommo först, och hälsade på henne en sväng. var ca 300 år sen jag visade min nuna i övertorneå sist, så det var trevligt. och träffa mommo också då som sagt.
sen fortsatte vi vår tur till haparanda och en liten butik som brukar kallas IKEA i folkmun. vi maxade bilen med saker och ting. hann även med ett litet besök på candyworld. det var typ lika stort som IKEA fast fyllt med godis istället. nästan lika kul.

nå nu är jag trött och ska försöka övertala anders till att gå och krama kudde. jag är tröttast i sverige, det tär på krafterna att vara i pajko

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0