there's a lot of things to do before you die

att städa tar faktiskt hemskt lång tid. höll på ganska exakt 3 timmar. dammtorkat, dammsugt och skurat. även plockat bort alla saker som låg på fel plats överallt, och stoppat dom rätt. woho, nu kommer jag aldrig hitta nått igen.
även disken blev diskad.
när jag var färdig och allt var rent och fint, fick jag en vision. jag tog en promenad till anders. en liten röst i mitt huvud sa åt mig att den visste vars min ipod var.. så jag vandrade dit och kollade på platsen rösten viskat om. och ja!! där fanns min lille stackare! lyckans lycka log mot mig och jag kramade den hårt och länge. sen dansade jag hem och fyllde den med ny musik som jag ska nicka i takt till när jag åker till stallet alldeles snart.

ikväll då. nån som har lust och hålla mig sällskap och kolla på en bra/läskig/rolig/tråkig/hemsk/ film eller liknande? jag är hemma vid åtta halv nio. anyone?

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0