snor

förkyld var alltså dagens ord.
min skalle känns som om den är 7 ggr större än vanligt. dock inte fylld med mer matnyttigt, utan enbart med snor. en mindre trevlig känsla alltså.
har snörvlat, slemmat och snytit mig hela dagen lång på jobbet. som tur var var det rätt lugnt.

även 4 månaders dag idag. woho.
det har vi firat med... umm.... kollat family guy. mychet roande i tell you


fick en räkning idag. oh vad roligt. not. från radiotjänst. alltid lika kul att betala tycker man. men idag var det lite extra kul, jag skulle nämligen få betala ÄNNU mer än vanligt. 75 spänn i påminnelseavgift. helt ok. OM JAG NU FÅTT DEN FÖRSTA RÄKNINGEN! jag lär ringa och klaga imån. här tänker jag banne mig inte bli svindlad på en hel förmögenhet. inte det nej.

nu har jag tänkt klart för idag. ska lägga mig på soffan och kolla extreme makeover, home edition.
dom bygger stall och jag tyckte mig skymta en fjordis i början. spännande värre...

Kommentarer
Postat av: linda

ja det är så enormt kul att betala tv-licensen. JIPPIE!

2008-09-08 @ 21:20:21
Postat av: Ystret

Krya på dig gullet! Puss puss

2008-09-08 @ 22:33:14

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0