godnight my sweetheart

igår gick vi och lade oss rejält tidigt. (2200) men hjälpte det? neeeeee. jag var lika trött ändå, om inte tröttare bara för sakens skull, på jobbet idag. nästan såpass så jag låste in mig på dass och grät en skvätt. nej okej, inte ens inärheten. men det kunde vart så. nu är jag också trött och funderar på att vara vuxen och lägga mig och läsa ett stycke innan det är bedtime. anders och manne har grabbkväll och kollar någon form av film. seriefilm grej. det roar inte mig iaf.

även att jag har sovmorgon imån. men jag har beslutat mig för att fara till ponnieponnie i ottan så jag har hela kvällen att roa mig på annat håll.. (mest troligt ligga i soffan och kolla tv)
fast vi ska dock ut och promenera, och det med basta. min tå är redigt mycket bättre idag.

försökte ringa hundra sjukgymnaster idag. INGEN svarade. det spädde på mitt "nästan låsa in mig på dasset och gråta en skvätt"-trötthet. jag tröstade mig med kaffe.
nån som har ett redigt tips på nån sjukgymnast som vet hur man svarar i telefon och är en jävel på att fixa ryggar?
det är bara skriva ett mail/sms/brev/kommentar osv osv..

nej nu kallar bädden och boken med arga stämmor.
gnight

Kommentarer
Postat av: Fia

Snyggnaprapaten på iksu då?

2008-09-02 @ 21:30:08
Postat av: linnea

ja men jag vill inte ha en naprapat. vill att nån ska pilla bland mina muskler. en sjukgymnast är vad jag är ute efter. nog för att han kanske är värd ett besök bara för den goda sakens skull....

2008-09-03 @ 10:24:08
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0