eller hur?

har precis vart på visning med matrix. kul att se lite annat for a change. fick även lite tips på saker och ting man kan göra. men grejen är ju bara den att det är ju inte så många kunder som vill ha "visningsfrippor"
jag menar, om man ger det som förslag till en kund att klippa av en del av håret just under örat, och sen låta nacken vara lång, tror jag att dom flesta (typ alla) skulle säga nej tack.. men, man kan ju göra lite mildare versioner och mesa till det och så.
en av dom som höll i visningen sa "eller hur?" hela tiden. "så har man en kund, som kommer in och vill ha det på ett sätt, eller hur? så säger man att vi kan ju prova nått annat idag, eller hur? så går dom med på det, eller hur? och resultatet blir bara såååååå bra, eller hur? hur nöjd är inte den kunden då? eller hur?" osv osv osv. jag hade inte ork i min kropp att räkna alla gånger, men det var fler än många.

nu ska vi se på film och äta mackor i mängd.


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0