ugh ugh

har sovit ett par timmar på soffan. det var rejält skönt.
känns inte heller som att det kommer bli problem att sova sen ikväll ändå.

var i stallet tidigare på dan och killen var med. tog en tur i urskogen runt i kring stallet. vissa ställen var redigt trånga och kvistiga att ta seg igenom. men som tur är har jag ingen vanlig häst, utan en skogsmaskin som går över stock och sten, likt inget annat jag någonsin sett. även bra att hon har lite att plöja med på bredden om man säger så....

snart är det fredagarnas fredag. woppa!

igår hade vi dock girlies night in. godis för X antal kr och 27 dresses.. den var lite väl förutsägbar, men det var även fia som började grina vid det lyckliga slutet..

tjotjimtjipp hejdå


(btw, tack för alla underbara kommentarer! sjukt kul)

Kommentarer
Postat av: Ystret

Sälj en sån där spray till mig så får du en plus i kampen... (men det kanske inte gills om det inte betalas fullt pris?)!!!

Hejja hejja hejja!

2008-10-26 @ 00:23:04
Postat av: britta

förlåt, jag glömmer. men å andra sidan får inte jag heller några kommentarer, förutom från dig. vad gör alla andra egentligen?



vad händer på fredagarnas fredag?

2008-10-26 @ 09:09:43
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: britta

jag menar att jag inte får några kommentarer på laitamaa där jag är mindre fixerad vid saker.

2008-10-26 @ 09:10:40
URL: http://bettylou.laitamaa.se
Postat av: fia

du får inga kommentarer för du är en lögnhalsig slyna!

2008-10-26 @ 14:11:12
Postat av: linnea

fia; hey! det är väl inte mitt fel att du började gråta lite stillsamt heller...



britta; det går inte att komentera till din blogg om man inte är inloggad.. eller så kanske det bara är min dator som är knäpp, vad vet jag.. när ska du komma upp btw?



syster; nope sorry... men mamma fixar ändå

2008-10-26 @ 16:20:50
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: britta

vilken av dom menar du? båda ska gå att kommentera på.



jag kommer 12:e ifall jag inte skulle få jobb eller nåt. men helst vill jag ju vara hemma julen

2008-10-26 @ 16:29:19
URL: http://bettylou.laitamaa.se

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0