snuskkul!

åh gudens gud så kul vi ska ha!
ska flytta till nytt stall, stall där en viss tysk 1 finns, stall där det ska lekas utan dess like, stall där det ska tolkas i vinter! oj oj oj!!! vad roligt det ska bli. två veckor sen drar flyttlasset.
även att jag slipper ha pass någonsin mer, om jag nu inte vill det dvs!

jag hade tänkt fara ut och springa idag, men det ösregnar. men HEY!! jag är glad ändå!!!
WOHO!!!

visst det blir lite dyrare nästa månad med dubbla hyrer, men lätt värt
och imån blir det kalas och på lördag finmiddag!!
gusse vad kul

vilken låt passar inte bättre nu än.....


(jo em, det är faktiskt green day)

Kommentarer
Postat av: Tysk 1

yeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyey!

imorgon ska det firas!

2008-10-16 @ 20:53:17
Postat av: linnea

hårt och länge!! (men inte för hårt eller länge så jag ser sliten och jävlig ut på lördag)

men ack så kul vi ska ha!

2008-10-16 @ 23:20:44
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: em

jag har alltid vetat att du innerst inne hyser stor kärlek till bandet.

2008-10-17 @ 18:23:03
Postat av: linnea

nope. bara den låten :P

2008-10-17 @ 18:50:46
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: em

yeah right

2008-10-18 @ 15:41:35

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0