sämst och dålig

ja exakt. jag är väldigt dålig på att blogga, men det kan ha nått att göra med att jag har ett liv (jobb, häst, tv/film (( och jo, jag kallar det för liv)) + att jag har vänner jag leker med ibland, och kille, och umm... personal time som inte innefattar sittande vid dator och utbasunerande av diverse detaljer om mitt, och folk runt om migs, liv)
nå skit samma. har ni tur kanske jag skärper mig och skär ner på nått av dom beståndsdelar jag kallar liv, för att lägga till "bloggande" men det känns ju mer än tragiskt på nått sätt.

har iaf precis kollat klart den nya indiana jones filmen, och jag må säga att det inte var så att man blev sugen på att se den en gång til precis. dom gamla var ju i helt klart högre klass då det ändå "kunde hända" medans denhär bara var helt överdriven från första stund jag såg att han, killen från en annan mega hit (eller inte) transformers, var med. och inte ens lite naket var det. annars brukar man ju alltid få se en tutte eller två. om så inte så iaf av det manliga slaget, but no. inget värt att minnas. halvnakna infödingar med kroppsmålningar och vapen från stenåldern räknas inte

och ja, ponniepix kommer. eventuellt lite flyttfoton om vi ska föreviga den dagen. dvs bilder i helg om jag får tummen ur min goa turkosblåa röv (fråga inte varför)

nu kallar dock bädden och min nästan sovande man.
tjupp

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0