pappagrej

har lämnat in min mobil på lagning igen. det enda som var fixat när jag fick tillbaks den sist var knappen och slidesen. men resten? ingen skillnad.
den här gången fick jag en äkta gubbtelefon att ha undertiden. en såndär med en liten pinne som man måste knappa med för att nått ska funka. men det gör det ändå inte. när man ska skriva sms kan man som skriva med pinnen. men det funkar ju inte alltid som man vill. hur gör man tex ? J I osv osv. men som tur är finns det även ett minitangentbord man kan knappa på. woho

även att det var fullt ös på jobbet idag. har suttit i 20 min, varav 15 var min lunch då jag kastade i mig lite mat. sen snodde jag även en liten liten kafferast när mina händer började skaka för mycket, och min skalle banka för hårt.
det var gott kaffe.
16 huvuden och ett skägg hann jag med i stridens hetta. det är fan inte lätt att vara ensam ibland.

imån är det flyttardag och det ska bli trevligt. anders och jocke har anmält sig frivilligt och ska fara och städa på dan innan jag slutar, så det blir enkelt och lätt för mig. bara packa ihop alla mina ting, kasta in sakerna i bilen, och hästen i transporten och fara iväg.

och även att min kille var världens sötaste idag och kom med middag till mig på jobbet idag så jag kunde fara till stallet direkt efter jobbet. och lunch till imn. smuttigt värre

fringe.nu

Kommentarer
Postat av: linda

fringe.nu.....va fan är de för tråkig sida??

2008-10-31 @ 09:15:31
Postat av: Ystret

låter som om du borde få provision på alla skallar du klipper i din ensamhet!

Se bara till att ta hand om dig så du inte knäcker dig! Puss puss

2008-10-31 @ 22:06:47
Postat av: linnea

haha linda, jag menade bara att jag skulle kolla fringe på tv hahaha. men det var lustigt att det fanns en sån sida

2008-11-01 @ 15:00:49

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0