det där med data

jag och min internetbank kommer inte överens.
förra månaden tog jag bort min autoöverföring till annlouises konto från de att jag hade andrahandskontrakt på hemmet. BUT NOOOOOO!!! helt plötsligt skådade mitt öga en stor summa pengar som gått till ett främmande kontonummer. annlouises. stackarn, kan inte vara lätt att få en trevlig extrainkomst varje månad och ett par dagar efter, ett samtal från mig.
inte visste väl jag att man var tvungen och klicka runt på deras sida till dess förnimmelse och ta bort den där förbannade överföringen på ett annat stället också!!!! gudens röv så less jag blir! så nu har inte min riktiga hyresvärd fått nå pengar av mig för oktober. skit! blir att ringa runt hela sverige och försöka fixa till imån. nån som vill vara min ekonom, likt folket som är med i "lyxfällan" får?
nå skit samma! helvetes....

nu orkar jag inte med det här nå mer. dags att tröstäta godis och kolla tv..

bajs

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0