as s

har precis ätit världens största portion phad thai. den var mummig.
är dock lite seg, men ska nog ut på en promenad snart. min fjärrkontroll är fortfarande borta, jag tror nog att den försvann ut bland allt skräp som städades bort i söndags... skit också. dessutom kom precis jehovas och ringde på igen. låt mig vara för bövelen! vill ni hjälpa mig i mitt liv är ni hjärtligt välkomna att betala alla mina räkningar jag fick idag, + alla andra jag har.

även att min mobil är inlämnad på lagning. hoppas jag får en ny så jag slipper den där defekta saken. minneskort och simkort som glappar, laddaren, datakabeln och handsfreen också. bilder som inte sparas nånstans, ringsignaler som ändras hejvilt, en knapp som är näst intill borta, självlart mellanslagsknappen också så att skriva sms blir en enda lång livsplåga, och även att den lille rackaren som stänger av sig ibland. fast ändå utan att stänga av sig på riktigt, den blir som bara svart och slutar lyssna.
nåväl. som lånemobil fick jag en gammal nokia, som jag dock lärt mig skriva på, och som även har snake.

nej nu blir det slapperi på soffan en stund innan dagens motion


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0