yo yo yo

vilken trevlig söndag det vart. vaknade med tanken "shit, måndag redan" men på strax på att så inte var fallet.
for till min ponnieponnie och tog en ridtur i det underbara vädret. sol och hela kittet. dock aningens hårt i marken, men man kan väl inte få allt. for hem, städade bort lite skit = kläder och disk, för tt sedan baka pizza och lite nyttigt bröd. oj så duktigt av mig

tog promenad 1 till fia, där det bjöds på smetfest och kinaschack och kaffe. vi spelade 3 färger var och blev lite lätt rubbade i huvudet, men som väntat vann jag stort och fia grät en skvätt för det.

sen bar det av på promenad 2 till killen där han och hans killpack haft tvspelsdag/kväll, men den hade precis tagit slut (buhu så synd om mig som missade det eventet. eller inte)

så jag tog med mig pojken hem, och just som vi kommit fram, kände han hur det spratt i benen av en heldags göraingentingande, så vi gick på promenad 3 runt sandbacka. underbart väder kan jag meddela.

nu ska jag snart bädda ner mig på soffan för någon form av tvunderhållning, med ett nyttigt bröd på fat brevid. m m m längtar redan tills allt jobb med att få osten på mackan och mackan till soffan är gjort.

tjupp

Kommentarer
Postat av: Fia

EY! JAG GRÄT INTE!

2008-11-02 @ 22:32:51
Postat av: Ystret

Hurtbulle!

Kul att Kajsa och Candy blivit sambos! Pussa & Krama från mig! Nu ska jag i säng så man orkar upp till obduktionen imorgon... Lite blod och sånt strax efter Halloween =)

2008-11-03 @ 21:47:22

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0