i just don't know what to do with myself

även att jag är korthårig än en gång.
vart less på skitet så jag slet bort det i tisdags och idag blev jag klippt. det var skönt.
har beställt en megarejäl inpackning så jag kan laga ihop mitt stackars fjun tills det är dags för jultrixandet.
och tänk så lycklig jag blev när alla grejer vi beställt kom i 3 härligt stora kartonger igår. men den glädjen varade inte länge. när jag öppnade lådorna och letade efter mitt mumma fanns det ingenstans. däremot hade dom skickat nått annat skit istället. jag svor en tyst liten ramsa och ringde mats och bad honom fixa. så förhoppningsvis kommer det imån, eller kanske på måndag.
man kan ju alltid hoppas.


just de, sa jag att jag ska baka bröd ihelg? bröd i mängd och kubik, frysen full! där ska det få trängas med all lasagne jag gjorde igår. nu jävlar!!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0