TJO!

hemma igen efter en hård helg. eller tja, kanske inte. 
impulsutgång på olles i fredags med efterfest som varade hela natten lång.

mummans trevlig ridtur på lördag med en ponnie som inte blev extremt svettig. woho
klungan på kvällen vilket var stört kul! bäst var helt klart gubben som skulle bli olika saker. skrattade såpass mycket så jag grät en skvätt. sen tur till sjulsmark där vi vart på bilfärd och kollat läget runt omkring idag. även bakat pepparkakshus som blev det absolut snyggaste ever! har dock ingen bild sorry..

roligt nog skulle jag åka buss hem, och vi var lite segstartade så vi fick stressa som tusan för att hinna med 1650 bussen. men, MEN!!!! bussjäveln kom ju aldrig. vi stog och vänta och vänta och vänta i hur många år som hellst. but no, no buss. tillslut efter drygt en timme kommer en ersättningsbuss (eller typ taxi) och äntligen fick jag åka hem.
och det regnade och var pissigt väder när jag kom till stan och cyklade hem.
men jag har vart duktig och städat lite. och med städat menar jag diskat och snabbdammsugit och hey vilken skillnad det blev.

kollat erik och mackan och myst för att det är tillbaks igen woho. nått att förgylla söndagkvällar med.


sanningens minut med linda rosing
"är du avundsjuk på carolina gynning?"
"ja för hon blir alltid så jävla snygg på bild. det blir inte jag.."
hmm, då kanske man ska ge upp det där med botox och diverse andra skönhetsoperationer som mest fokuseras på läppregionen just nu.. men det är ju bara min åsikt

6månaders dag igår och farsdag idag. hejvilt vad det blivit firande på sistone

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0