tjo och tjim

åååååh!
det var en redig kväll igår. men kul var det allt.
och denna trevliga dag har gått åt till att inte göra nått vettigt med livet. äta lunch med jocke. eller försökt äta lunch iaf. det gick lite segt.. gullat lite med hästarna, gett dom mat och husrum. legat på soffan och bara gottat mig i min bakis. tror även att det är dags för en till ipren. mmm. som godis.
men jag har ändå mått oförtjänt bra med tanke på hur kvällen gick igår hahaha.

kanske fortsätta kvällen med att trycka i mig snuskiga mängder ostbågar och slötitta på X-men eller spela lite tvspel. röra på mig tänker jag då inte göra.

dumdidam.

imån ska det rdas ordentligt och städas hejvilt. ska även försöka att inte sova bort hela dagen lång.

Kommentarer
Postat av: anders

jag kan ringa och väcka dig vid sju så du tar dig upp!

2008-11-22 @ 23:21:04
URL: http://smalare.blogg.se/
Postat av: linnea

nej tack baby.. men vilken fin ny blogg du skaffat hahahahahaha!

2008-11-22 @ 23:30:35
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: anders

doh!

2008-11-23 @ 11:32:54

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0