spaceigt

det var kul igår. lina och jonte hade gjort om hela lägenheten till nått väldigt spaceigt och uvupplyst. rattans otur att jag mådde rätt skit och ska på familjemiddag ikväll. annars hade jag inte åkt hem innan 23 utan rejvat på som bara den. men lina lovade att vi skulle ha spacetema en gång till. woho!

sov nästan 12 timmar inatt och det var fruktansvärt skönt. mådde lite bättre på morgonen, så det tar sig iaf.

var ute och rejvade lite med hästen. skönt att bara åka och inte anstränga mig mer än nödvändigt.

jag nyser hejvilt!


nu ska jag roa mig med att betala räkningar innan det bär av till sjulsmark.

(fick även sug av att bada badtunna inom en snar framtid... nå mer än jag som tänkt tanken månne?)

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0