så var vi här än en gång

så var det då söndagkväll och snart dags att tryna.
helgen har vart mera seg, ofantligt lång. sjuuuuuuuuukt lång. och inte alltid på ett bra sätt, men söndagen har vart mera mumma. trevlig ridtur, trevlig middag, trevlig filmkoll.

har dock ont i nacken och känner mig stel som satan. även skallebank lite till och från under helgen. ska ringa vårdcentralen imån och be dom checka.
ringde även den lille ryssen som smackade in i min bil, men han vägrade svara så jag skickade ett fint litet sms istället. ska även telefonterra honom imån förslagsvis.
inte nu för att jag tror det kommer vara så dyrt att pussla tillbaks skitet, men det är ändå pengar jag inte har.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0