pust och stön

har vart en hård dag på jobbet. första kunden 1030 så sovmorgon till 10. jobbade fram till halv ett, sen lunch och kafferast fram till fyra då jag hade två kunder kvar att ta itu med innan det var dags att sluta.
hårt verkligen. som tur var var det tidningsdag = ny hänt extra och amelia. känner mig som skvallertanternas skvallertant. men äh, man får när man är frisör.

for till stallet och tog en redig ritt på banan. gick väldigt bra och var mumma väder och underlag! min duktiga ponnie blev svettig fast hon är klippt. min vante blev fuktig när jag klappade henne hahaha.

var även till läkaren igår och jag har inga skelettskador. alltid nått.

snart får man börja julpynta. vill hänga upp min fina snögubbe i sovrummet. den är min favvjulesak. tack mommo

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0