ojojoj

oj så trött jag är.
oj så trevligt väder det var idag
oj så bra det gick att rida
oj oj oj

var även rätt bra på jobbet idag. hade martin som sista kund och ann sprang hem vid fem. klippte och jobbade på, och tjugofem över fem kommer den in en kille och jag tänkte att jag skulle mörda honom. men han undkom med livet i behåll för han skulle bara köpa lite vax så han blev min favv för dagen istället.
sen två minuter över halv kommer en kvinna in och vill ha slingor. sorry säger jag, men så hittae vi en trevlig tid åt henne senare i veckan istället. nice!
även att sista timmen skakade mina händer galet mycket. helt sjukt och lite läbbigt. men det redde sig efter att jag ätit middag och satt i bilen, avslappnad och lugn på väg till stallet.

nu ska jag göra mig en kvällsmacka och sen lägga mig i soffan och kela.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0