och det sa bara PANG!

dagens händelse:

jag, glad ihågen (för det är ju fredag) på väg till stallet i pissvädret. svängde ut på ÖK efter att väntat hundra år på rödljusen och allt gick som vanligt. då DÅ DÅÅÅÅ vad händer??
jo bilen framför mig stannar = jag stannar = bilen bakom mig borde stanna, BUT NO! den smackar rakt in i röven på min bil! min hax! min röda fara! min pärla!
jag smackar skallen stenhårt i nackstödet och blir paffare än paffast.
dock stannade den lille rackaren som tyckte det var en god ide att inte stanna och vi kollade igenom bilarna. han hade tillråga på allt en saab. men vad mitt öga kunde skåda (och den stackars killen som var 18-20år) hade det inte blivit nått på nån av bilarna. men jag ska kolla igenom haxen redigt ordentligt imån i dagsljus.
oavsett var det rätt oväntat och drygt för jag fick skallebank som fortfarande sitter i.

tänk, vilken otur om det slutat så illa


och dessutom är anders på sitt töntiga LAN hela helgen så jag sitter här hemma helt själv och tröstäter glass och spelar tvspel.
mitt öga skådar dock V för Vendetta senare ikväll. det var ju ett tag man såg den. men jag tror inte jag orkar hålla mig vaken så länge. är trött som fan och klockan är pinsamt tidigt.

men en bra sak var att mitt hårmums kom idag. wohi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack ska du ha :) Jag är riktigt nöjd med den!

2008-11-14 @ 23:26:48
URL: http://youareanasshole.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0