hej mitt vinterland

det är SNÖ ute! riktig vit och fluffig kall snö!!
ja kanske inte så fluffig, men kanske 1 cm iaf. bättre än inget!

flytten igår gick bara fint, kajsa var världens duktigaste och lallade fint in i transporten glad i hågen. när vi kom fram fanns det ett berg hö i hennes box, så hon gillade läget rekält från första början. när candy kom in och började hoppa i boxen brevid, reagerade hästen på andra sidan gången, men inte kajsa. hon hade ju hö kvar. och vad är grejen med att hoppa och anstränga sig i box?
snart ska jag och fia ut på vår första gemensamma ridtur på hundratals år. kulit värre i say!

även att jag ska be om lite trevlig massage av min man när jag kommer hem senare, känner mig lite stel av alla mina kuddar i min fluffiga bädd.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0