håååååål

haft min första kund.
hämtat anders och julie på bussen och nu fixar jag mina ruttna papper till brottsoffermyndigheten. tänk om det vore så väl att man får pengar innan jul. fast iof, om jag inte får det så är det ju bara mitt eget fel som segat så mycket. men nu är det iaf kirrat och klart och dom ska skickas in. hoppas bara jag skrivit rätt på alla saker. så himla kul att fylla i blanketter från staten när man inte fattar ett skit. varför kan dom inte skriva på vanlig svenska istället så man slipper ha en jävla juristtolk till allt.
eller så kanske det bara är jag som är onödigt trög

ikväll blir det ridning med fia. och det snöar ute. igen. verkar som att det blir en redig vinter!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0